gårdagen + nu

jaha, då börjar jag väl att berätta lite kort om gårdagen.

tog bussen till kumla. gick till maxi och handlade massa mat,godis & dricka. sen till kumlasjön. där hade vi lite mysig picknick i solskenet. sen blev det vidare till viadungen, där vi grillade och så! mysipysi måste jag säga. väldigt kallt men..  olle m fler kom en stund också, men tillslut vare såkallt och syster knasade så vi ringde masse, snällisen hämtade oss. kom hem te askersund, då skulle jag dra på fest med brudarna. men jag gick hem med syster ist. kl var typ halv 1 så det kändes onödigt att gå ut igen.  sängen bums. 

och idag, ja mamma väckte mig vid halv 10. gick upp åt frukost och följde med mina päron till harge. kusinerna max&tilda var där också. jag o max hjälpe morfar med lite grejs. sen har jag o marren chillat i m&m:s villavagn. åkte hem vid 4. duschade o så- nu har jag fixat mig lite. snart skjutsar mamma iväg mig till åmmeberg, där sminkparty hemma hos ellen står på schemat. blir nog kul, skriver senare. 



SANDRA SARA OCH TOVE. BÄSTA TJEJORNA! ÄLSKARERVERKLIGEN. hur glad som hellst att jag har er. stor puss <3

Kommentarer
Postat av: sandra

DU ÄR BÄST<3<3<3<3<3

2009-04-19 @ 18:38:37
URL: http://sannnnndra.blogg.se/
Postat av: sara

BARA FÖR BÄSSSST ALLA ÄR ASSSÅ<3<3<3 bästa brudar jappppppppppppppppp<3<3<3<3<3<3<3<3 älskar er mest

2009-04-19 @ 18:45:05
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/
Postat av: ellen

tack för att du kom <3 massa kärlek till dig

2009-04-19 @ 20:40:02
Postat av: tove

Åh älskar dej med gumman :D<3<3< vi är bäst tillsammans :D

2009-04-21 @ 14:26:07
URL: http://toves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0