gårdagen

alltså gårdagen ojojoj. det är väl nästan allt man kan säga? eller ah när jag tänker på kvällen får jag ett stort smile på mina läppar.   så jag tänkte väl dela med mig av allt det roliga. här kommer en del

började med att gå på bussen. systrarna J var på självklart på. bussen fick stanna i åsbro för att vi skulle få en grej av johan, haha och grejen låg i en håååååårig rosa ryggsäck. skrattade lite lagom åt den he he. sen kom vi iallafall fram till kumla. då gick vi till maxi och köpte sötiga partyglas, som var fett dyra ;o  sen vidare och träffa anton åkerstrand och massa. vi skulle till säbylund med dom, men ah dom hade cyklar och vi skulle gå. så vi sket i de. träffade amanda tunis abbe fabbe och 2 till. dom dissade, så då gick vi och mötte robin och jonathan. hem te dom, däre var party som vanligt! mihihi kul att träffa annelie och gänget såklart! ne men vi satt uppe hos robin och hade det trevligt. sen en stund innan vi skulle dra så tvingade annelie mig och sara att bada tunna. så jappp det var bara att dra på sig mammabikinin och hoppa ner. skönt som fasiken, förutom att man brände fossingarna av sig. sen skulle vi byta om. då ståre en ölburk på handfatet som jag inte såg. så jag välter den rakt på mina jeans. en stor blöt kall fläck på hela röven oh benen. för YES! haha. vi gick ut köpte korv på sibylla och träffade åke och massa framme på stan. satt där ett tag innan bussen gick hem.
och på bussen, ja två ord: HAHA, SNARK.   det satt nämligen en fettjej brevid oss. som snarkade så in i helvete. gud  vad vi skattade. vi satt typ och härmade henne och snackade om henne. sen i åsbro. så vaknar hon och ba : var fan är jag? sen vänder hon sig mot oss och typ: vad glor ni på? ska ni ha spö eller? vi ba: vi har ju inte äns kollat? hon ba:  jo tror ni inte jag har hört allt ni sagt eller? inte så rädda vart vi. för hon var ju ganska LITEN hehe. sen fick busschaffisen stanna och hon fick låna hans mobil och ringa till sin mamma. hon skulle gått av i mosås men hamnade ända borta i åsbro. synd för henne alltså. hon glömde sina glasögon också. men vad gör de? nu har vi fått oss ett par party brillor. kom hem ngn gång vid halv 4. bingen på dirr.  tack för en underbar kväll brudar, ni är guldvärda!  så stor puss på oss <3
och det är så bra med kumla, för sara o jag kör på nystart varjegång. nästa helg. längtar så jädrans mkt.

BILDER KMR SNART


Kommentarer
Postat av: sara

BÄSTaaaa dagen <3<3<3

fredag längtar redan :D HERE WE COME :D:D<3

2009-04-13 @ 13:06:20
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0