påskafton

hallllllllllllllllå, nu är jag äntligen hemma igen. eller jag kom hem igårnatt typ kl. 2. semestern har vart ur härlig. soligt alla dagar, men det har blåst hur mkt som hellst. första dagen stekte jag på som bara sjuttsingen. och självklart blev jag uppbränd, röd som en kräfta. hade hur ont som hellst. så dag 2 fick jag stanna på rummet. dag 3 och 4 så fick jag smörja mig med solskyddsfaktor SEXTIO. fattarni 60 60 60?! helt värdelöst. vit som en krita. de sista dagarna fick man sola på så gott det gick men.. ja någon pepparkaka är jag ju tyvärr inte nu. men jag har fått en grund. så nu äre bara att fortsätta med solarie och självklart steka i det fina vädret. så ska ni nog se att även jag ska bli lite brun. haha!  men som sagt. semestern var förövrigt toppen. massa bra shopping! och laddade batterier. hoppas jag fortsätter vara såhär utvilad och inte körslut på mig på direkten.

idag äre ju påskafton - GLAD PÅSK ALLIHOPA :D     mitt schema idag ser ut:
- packa upp, sitta lite ute i solen
- fixa mig,
- träffa saknad calle
- te dohns på påskmiddag


17.56 ändrade planer blev inget calle, alldeles för lite tid :( men påskmiddagen hos dohn har jag vart o käkat, nu verkar det som att kvällen kan bli toppen. jag sara o sandra drar iväg till kumla om tyo en halvtimme. ska träffa lite roligt folk, rockkka och parta. längtar.  hör av er 0768955522

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0