segbloggat

måste ju säga att bloggen vart väldigt tråkig nu i några dagar, men jag skyller faktiskt ifrån mig det lite. eftersom att jag packade ner datorn i söndags. så igår blev det inte mycket bloggat från min del. laptopen är så seg, så det kändes verkligen som att det inte var någon idee att ta upp den. men nu har jag dragit fram den iallafall, kunde ju inte hålla mig ifrån att skriva några rader. måste berätta lite om gårdagen ( måndag ) som var en mycket bra dag!

mötte sandra och vi gick sällis till skolan, skoldagen var helt underbar! med min nya BÄSTIS sandra. så himla kul ihop gumman' så ja skolis gick som en dans. direkt efter skolan blev det att sminka sig lite, äta och så. sen gå till icajouren och bli upphämtad av sara - vår mary kay konsult, tillsamans med linn och ellen. åkte till örebro. på vägen dit fick vi ta av oss allt vårt smink och grunda med foundation. väl framme i örebro gick vi in i en stor byggnad. en massa supersnyggt sminkade mary kay tjejer, med kavajer kjolar och högklackat  sprang runt där inne. så stiliga. vi vart välkomnade och fick plats på första raden. sen drog det igång. en modell satt allra längstfram och sen började de sminka henne. vi hade fått låna en massa smink och vi vart coachade under tiden hur vi skulle göra. temat var ju bal&brud. så linn och jag passade på att snappa upp lite tips till avslutningsmiddagen. sminkningen vart riktigt bra, och med lite mer övning så kommer det bli perfekt! vi fick gå på lite marykay info och sen åkte vi tillbaks hem. prat med mammi och sängen

idag tog jag sällskap med sandra igen. vi gick till skolan, men vände direkt eftersom vi hade glömt att ta med film,som vi skulle kolla på på svenskan. gick hem till sandra och hämtade sunes jul, åt pankakor med nutella,grädde och marabou. så gottt! tillbaks till skolan. rockat hela dagen, ätit,skrattat,tagitkort,fulatoss,köptfattigmanssmink. bäst <3 efter skolan åkte jag mamma calle o lovisa till marieberg. eller ah.. mamma o lovisa åkte vidare till tandläkaren i örebro medans jag o calle var på marieberg. köpte en bikini, en jeanskjol, en väska, 2 bh:ar, puder.  bilder kommer imorn! sen till ikea, handlade massa grejer till mitt garderobsrum, stadium och köpte fotbollsskor och löparskor. bilder kommer imorn! åkte hem. så nu har jag och calle kollat på andra avenyn. han nattar här inattt.så.. nu blire en movie.     godnatt

SANDRA+CICCCCCII <3<3<3<3<33<3


Kommentarer
Postat av: sandra

BÄÄÄÄSTIS :)<3<3<33 p-u-z-z-z-zzz hehehehe<3<3<3

2009-04-22 @ 16:39:23
URL: http://sannnnndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0