torsdag

vaknade imorse vid halv sex. otroligt pigg och så. men det var lite tidigt att gå upp. så jag tänkte: ähh jag somnar om till 7. men nejnej, vaknar 07.50 av att syster kommer in och skriker på mig att jag ska gå upp. så ja på typ 5 min fick jag slänga på mig förstabästa kläderna göra en take away frulle och springa iväg te skolan. väl där, så var det självklart prov. engelska - inte det bästa ämnet om man frågar mig. skulle inte alls förvåna mig om jag får ig.. men när provet var färdigt åt jag frukost och sen gick jag hem. seg som sjuttsingen. har kollat på tv, försökt lite med bildarbetet och liknande. men fick inte mkt gjort! vädret är toppen så jag ska nog gå en promenix med hunden, sen har mamma ringt målaren, så i eftermiddag kommer han och ska kolla på rummet som ska få sig en makeover. måste definitivt plocka upp alla kläder och annat skit som ligger här på golvet. träning senare.        

och ja, tro det eller ej. men såhär fula är faktiskt väggarna i mitt garderobsrum/datarum.
 illa är det. tur att det strax ska bli ändring på det.

träningen gick bra, nu återstår pluggande till tusen all night long    ♥/ c

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHAH DU OCH JAG ENGELSKAPROFFSEN ;) satt kvar där inne och skrev sjävla hahahah<3

2009-04-16 @ 22:20:42
URL: http://sannnnndra.blogg.se/
Postat av: sara

FETT SNYGG VÄGGG HAHAHA ! HÄR SKA INTE MÅLAS OM ;);););) <3<3<3

våran turkosa i hallen hahahahahahah sexig jappp

P-UUUU-ZZ-zZZZ på dig snyggigng <3<3<3

2009-04-21 @ 20:14:49
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0