torsdag

hallå bloggen och alla bloggläsare. dethär är mitt första inlägg,
hoppas på att det jag skriver ska vara intressant och att ni följer
min blogg. vore roligt med många läsare!  designen är ännu inte
så speciellt snygg. men ska fixa med det så mycket jag kan, så
fort jag får tid. 

* har haft blogg tidigare så vill ni läsa lite gamalt jag skrivit så finns
det här:  http://ceciliaaa.bloggagratis.se/ 

min dag idag började med att jag gick upp väligt tidigt. fixade mig
och satte mig framför datorn, för att skriva klart och skriva ut det
sista till min uppsats som skulle vara inlämnad idag. hann precis
på pricken. kom till skolan ca. 2 min innan vi började :)  skoldagen
har kännts riktigt tung, liksom alla torsdagar. det dagarna är de
allra jobbigaste. men när vi äntligen slutade så gick jag fram på
stan med johanna och mathilda, kikade efter kläder på letex men
allt var typ utsålt. traskade hemmåt och kollade på top model -
australien. sen dusch, tv och annat fix. nu börjar handbollen om
3 minuter. det kommer bli riktigt spännande! så tackför mig.
pussssis / cecilia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0