bruce springsteen 09

okej, då ska jag sammanfatta gårkvällens konsert på stadion. vi kom dit vid halv sju då blev det en korv innan vi stallde oss i kö för att komma in. jag moa och lovisa hade ståplatser medans alla vuxna  hade sitt. när vi kom in på stadion var det redan massvis med folk. så platser långt fram var ju inget att tänka på. men vi satt där och väntade o tog det lugnt. konserten började inte förns vid 8 slaget.  och vad ska jag säga..

bruce springsteen is the real boss! han gjorde en grym konsert. mer än så kan jag inte säga. för det går inte att förklara, känslan av att se honom ge gärnet däruppe på sceenen är otrolig, hoppas på nästa sommar igen. älska.

åt på donken på hemvägen. var hemma runt 4 på natten.









sådär, dehär bilderna får räcka. filmer kommer senare, men orkar nte lägga ut på youtube än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0