sommarsommarsommar

haha, lite smått pinsamt att vara tillbaks. tiden har helt enkelt inte räckt till på sistone. det har vart en massa fix till middagar, o skolavslutning och shofaderittan. så ja jag har helt enkelt inte hunnit med datorn. prioriterat kanske låter bra? :) ah iallafall. hoppas ni inte tror att jag lägger ner bloggen eller så. för just nu har jag bara ett litet brejk från bloggen. sommarlovet är här och det är en massa man måste hinna med och passa på att göra. så fort jag inte har något inbokat eller någon dag det regnar ska jag ta tag i bloggen. lägga in en massa skojsiga bilder från det redan underbara sommarlovet jag har. ni som ville veta så ska midsommar firas med bästa tjejerna + annat folk ute i harge.

så en solig sommarhälsning från mig till er.  håller tummarna för att alla lever livet och får en underbar sommar!

fick en kommentar från någon sandra som undrade lite om håret, såhär liggerdet till. slingade lite blonda slingor hemma en gång först, sen färgade jag askblont hos frisör en gång. och sen dess använder jag bara silverschampo. rekomenderar dock INTE att blondera håret hemma. det sliter på håret något så otroligt, jag ångrar mig grymt nu efteråt. håret är slitet, ser & känns som svinto på vissa ställen. fråga frisör om råd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0