bloggfri halv vecka :(


veckan har nog inte vart min vecka överhuvudtaget, jag har inte sovit någevidare, vilket gjort mig skit trött. jag har fått stresspluggat varje dag, försovit mig, det regnar, skadad i foten. ne fy skruttan. tur att det snart är helg.


men trotts motgångarna så finns det några plus iallafall:
mvg i bild
skrev bra på tyskaprovet
sprang mvg tid på konditionstest
tjejerna


idag - torsdag vare bara 1 lektion. senså pallrade hela skolan upp oss på ip för att ha idrottsdag. fanns en massa olika sporter att ''provapå'' men vädret och min fot är inte på topp såatt jag o sandra la oss i bastun och sov hela dagen. så otroligt skönt. tove o sara kom också senare och vi hade lite girltalk gick o köpte chips på ica vid ½2 sen tv:n och sov fram tills nu. 18.43   
för nu sitter jag här och planerar helgen, som troligtvis blir TOPPEN. herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0