de dissades kväll, haha

kvällen vart ju som sagt inte som planerat, jag fick inte plats i brudarnas bil. och ja .. jag säger inget! lite smått besviken faktiskt. senså ringde elvira o sa att det fanns plats i deras bil, men då hade jag inte fixat mig och var typ depp så det kändes inge kul. sket i det.. 

så det bestämdes till slut att johan joel o jonas skulle komma till mig, så dom kom på eftermiddagen någon gång. vi låg och solade lite o så. sen gick vi iväg o mötte tove och köpte mat på ica.   slog ihop en trerätters middag satt på altanen i det fina vädret och mös. senare blev det utgång. jag gick hem till litauen en stund. sen så kom gänget o vi gick hem o åt efterrätten. ut igen, då gick jonas&tove hem. jag johan o joel mötte lite folk som kommit tillbaks från örebro. anna där bland. anna och jag gick upp till litauen, där vi hade det typ.. OKEJ :) haha. sen så fick jag skjuts av anna &korven hem vid fyratiden på natten. jag tycker kvällen var mycket värd och ångrar inte det minsta att jag inte åkte till örebro.

tusen tack till tove johan jonas joel anna för att ni ställer upp för mig.<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0