fredag

yes yes yes, äntligen fredag och slut på denhär veckans otursdagar. det är dax för helg och jag är taggad till tusen, den kan inte bli misslyckad. eller rättare sagt får inte bli det, efter all längtan och dessa planer.. skoldagen gick fort. man märker att det snart är dax för sommarlov, man behöver inte göra ett skit på lektionerna. på gympis paddlade vi kanot, jag och sandra stannade i hamnen och badade. TOP LESS,  och det verkade gubbarna som satt i sina båtar eller var ute med sina hundar gilla. de glodde ju såatt man trodde att ögonen skulle ploppa ut. haha men visst, vem hade inte kollat på snygga tuttisar som våra ;) vi slutade tidigt idag. runt ett tiden..

nu sitter jag här i solen på altanen med en iskall pepsi. man kan säga att jag är allt annat än fräsch just nu.. svetten rinner och jag är totalskabb. men det är ju som tur är ingen som ser mig, (förutom familjen) ikväll ska jag faktiskt setill att vara fixad. det blir nog topp. kmr med mer ikväll eller senare..            ♥ / cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0