friday

hahaha igårdagens inlägg skrev jag att jag fick äran att ligga imitten i sängen när vi skulle sussa. men inatt fattade jag att det inte var äran allste! en stor hård skarv har jag legat på hela natten, knappt fått mig en blund, vilka busar att lura i mig det alltså. men inatt ska jag inte gå på det. dom ska allt få igen!

vart inget kl5 imorse heller utan vid sex tiden pallrade vi oss upp. fix & skolan. vädret såg ut att bli  riktigt fint där ett tag men sen så böjade regnet såklart. lite synd eftersom att kvällen kunde blivit riktigt nice.. gick till stan efter skolan. där köpte jag nytt läppstift: ljusrosa vi letade även efter något aprikos/orange färgat läppstift. men det fanns inte någon stans. vi köpte godis och gick hem. satte på en film men slocknade typ direkt. nu är jag vaken igen och funderar på kvällen. sandra ligger fortfarande brevid och snarkar. ska väcka henne och sen tror jag väl det blir fix. hoppas på lyckad kväll och ingen fortsatt disss. någon som tar åt sig? finns en som borde iaf..     :(  hör av er 0768955522  / ceciliah ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0