lördag 13:01

cha cha bloggen.  sara sandra och jag duschade tillsammans för en liten stund sen. och nu ligger jag här i sängen. snart ska vi fixa oss. jag lovade marcus igår att jag skulle städa hans lägenhet, så jag får se om vi går dit sen såatt jag kan hålla mitt löfte. vid tretiden så blir det att kolla mopperace i strandparken. och senare?  inga planer ännu : )

kvällen igår: sandra o jag gick ut, och tänkte vi skulle dra till björn där alla var, men vi fick ju inte komma in. så vi satte oss utanför bellas och åt en tröstpizza i sällskap av masse. sen fick vi som tur var komma in hos björn iaf. där vare fullproppat med hockeyfolk. när matchen var slut gick vi alla ut. drev runt lite, satt utanför bellas och så o då kommer självklart polisen också, blev värsta cirkusen när sanna fick ryck på dom. hahah! sen gick jag danne sandra masse oskar jocke mattson marcus sanna hem till marcus :) chillade lite. vid fyra tiden gick jag och sandra hemåt.

inatt fick jag något fel i min fossing, har nog aldrig haft så ont. det har dunkat och ja gjort så ont som det någonsin går. kunde knappt andas eller ligga still. så tillslut vart jag tvungen att väcka sandra som tog fram  2 ipren tabletter till mig. somnade lungt tillslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0