lördagkväll + söndag

efter ett rättså tråkigt mopperace, så gick jag och mötte danne. gick en promenad & sen kollade vi lite film.  senare gick vi till joel där brudarna och lite andra grabbs var. vi gick vidare till ica köpte en pommespåse och bearnessås (stavning?). hem till vicky däre självklart var party. jag sara tove o sandra vräkte påsen med pommes på några minuter.. så mums! umgicks med folket och så. sen så gick sara och sandra hem. och håll i er, jag skäms. jag stannade kvar..

haha aja iaf. vi gick vidare till björn där vi hade "efterfesten" haha som varade till typ 7 för min del? ingen natt sömn här inte.

iallafall då gick jag hem till sara o sandra som låg o sov. dom skulle lämnat dörren öppen, men när jag kommer och ska gå in så är den låst!!!!!! för pinsamt. jag hade inget batteri på mobilen och stog kl. 7 utelåst. jag fick gå runt huset och knacka som en dåre på deras fönster. de öppnade efter hundra år, hahha? då klädde jag av mig och sov i en timme. sen vare upp och hoppa och hallå hemma match. läktaren på ip var nästan fullsatt av våra FULLA fans, som härjade som dårar. jag mådde skit, kände mig typ grön i fejan och spyfärdig. fyfan för att må sådär.. vid halvlek drog alla typ, de gick bl.a och la sig i masses bil och sov. lite små synd eftersom att vi ägde 2:a perioden. jag hängde 2 mål och tovsan 1. 3 poäng catching, bra tjejor.  duscha, hem till sara o sandra äta och slumra lite på soffan. senså packade jag mina grejor och mammi kom o hämtade mig, somnade på direkten, kanske? typ 4-5? sov kvällen ut.

stort tack för att jag fick sova hos er mina älsklingar, men ert hem är mitt hem, mitt hem är ert hem right? ;) systrar som vi är. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: sandra

JAAAAAA KLART :)<3<3<3<3

2009-05-12 @ 15:55:35
URL: http://sannnnndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0