ny vecka

jarrrrrrrrrrå. måndag och dax för en ny vecka. började inte så bra, eftersom det vart försovning.. inge smink och förövringt as skabbig, men spelar roll på vår skola? nehhh. sandra älskling är för rolig. hon gör verkligen dagarna. eller det gör ju jag med.. eller vad säger du sandra? hahaha
- tooomasssss  (sandra fattar)

efterskolan gick jag hem kollade på the tyra banks show och toppmodel, samtidigt som jag pimpade min utslitna mobil, nu är den söt som socker och otroligt sommar taggad. blev match med skyllberg mot kif örebro vid 7. vi förlorade med 2-1. jag gjorde iaf ett mål. men det märks att min kropp är utsliten, jag borde brejka ett tag, snart kommer jag få ångra att jag körde på stenhårt och sket i kroppens varningar. nu sängen och så.  

nu håller jag verkligen tummarna för mig själv, hoppas verkligen jag har turen med mig, allt känns så rätt! men.. vågar inte hoppas på så mycket längre. rätt vare är så ändras allt. och jag blir lika jäkla besviken som alltid.

Kommentarer
Postat av: sandra DEN BÄSTA :)

HAHAHAHHAHA "TOOOOMAAAAS"när du ropar de asså , de är så jävla roligt, fan va jag garvar hahahahahaha, duu gör dagarna hahaha för roligt har vi ju<3<3<3<3

2009-05-12 @ 15:53:52
URL: http://sannnnndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0