operation dagsverke & 1timmas shopping

någon värst sovmorgon fick jag tyvärr inte, eftersom att min virriga morfar ringde vid halv 10 tiden imorse,. men det kanske var lika bra? jag gick upp, åt lite och började damma,damsuga och fixa i mitt rum.  operationdagsverke idag. - vilket betyder att man ska tjäna ihop en hundring och sen ge det till barn i afghanistan såatt de kan få utbildning och sånt. för att få min hundring av mammi så städade jag mitt garderobsrum. garderoberna har sett ut som en ända röra i flera veckor nu så.. absolut! det var dax.        rätt dålig bild. men ni ser kanske lite skillnad?


sen vid 12:tiden så skulle pappa och lovisa in till örebro för att syster skulle ta bort tandställningen. så jag passade på att få skjuts till marieberg. på med mjukisdress & knut på huvet, osminkad och allt. hur skönt som hellst! nästan inge folk och så. men jag hade tyvärr inte alls mkt tid på mig. ca. en timma. trots den korta tiden hann jag allt hitta lite småttt. :)

aprikosfärgad topp - ginatricot 129:-
t-shirt - ginatricot - 99:-
röd/vit tröja - ginatricot 149:-
stor grå/gul/vit t-shirt - cubus 179:-
silvriga gladiatorsandaler - cubus 129:-
smycken - ginatricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0