pinsam.se


pinsamma grejjen hände mig idag i skolan alltså. jag och sandra hade just klippt jockes hår och haft i vax. så jag skulle tvätta händerna. skruvaded på varmaste på vattnet på högsta, men de funkade inte. så jag skulle stänga av. men då vare typ stopp i handfatet där vattnet skulle rinna ner och hur mycket jag än skrvuade på kranen så slutade inte vattnet rinna. jag ba såg hur vattnet steg, fick typ panik och började ropa på sandra o jocke. vi alla föröskte skruva av, men inget funkade. så vattnet rinner över handfatet och ner på golvet. vattnet fortsätter spruta och jag dampar löst. vet inte vad jag ska göra. tillslut så springer jag in i närmaste klassrum, där jag trodde det fanns en lärare.. där dom självklart hade lektion. jag kutar in, börjar skrika o gapa. alla börjar as garva, och lärarn tror inte på mig. sandra kommer efter och vi står där och försöker förklara vad som hänt. vattnet är fortfarande på.. tillslut tror han på oss och följer med in, där hela golvet var täckt med vatten. han får iallafall av kranen och ringer till vaktmästarna.  hahahahhhha, fyfan inte så rädd jag var.   pinsamt pinsamt pinsamt. men rätt kul hahha

man ser inte vattnet så bra på bilden men..








Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahhh åh va kul de va, fler sånna dagar asså, hahahaha de är för kul o va med dig bästiiiiz<3<3<3 spec "thomas" hahahaha<3

2009-05-12 @ 23:06:17
URL: http://sannnnndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0