söndag

vaknade och åkte ut till harge, hjälpte mamma o mormor med att plantera o städa, var lite barnvakt åt kusinerna och så. så det blev inte så mycket solande idag. sen hände det en lite rolig grej* ska berätta i ett inlägg imorn.  skulle badat med johan också, men han jobbade så sent o jag var tvungen att åka hem vid halv 7. så ja det blev lite strul. men iaf jag åkte hem och då på direkten kom jenny jessika o ida (som ska vara mina "jobbarkompisar" i sommar. hade typ ett litet möte där vi gick igenom schemat o så. dom åkte vid 8. så nu har jag pysslat med HEMLIS* rästen av kvällen. hihi. snäll tjej.

grattis världens bästa mamma på morsdag, du är den bästa bästa bästa som finns. tack för allt du gör, jag älskar dig obeskrivligt. <3

Kommentarer
Postat av: Jessika

ser fram emot en trevlig sommar ;D hihi

2009-06-03 @ 12:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0