stek

godmiddag allihopa. sitter på min altan i bikini och steker. gick upp vid hav 10 och åt en god frukost ute i solen. efterdet blev det att dra på sig bikinin och börja sola, och ja.. det är väl det ända jag har gjort hittils på dagen. cyklade ioförsig bort till ica för att köpa mig en glass men.. hihi, dagens glass fick bli en ben&jerrys. så sjukt god, många säger att den inte är god alls. vilket jag inte håller med om, har ätit den flera gånger och mumms. allt lika gott.


ja, kvällen blev inte som planerat.. blev diss som nästan alltid. så jag får väl hitta på något skojs med mig själv ikväll här hemma i stan. inga sura miner, detta ska absolut inte få förstöra min dag. johan snällisen har iaf sagt att han vill vara med mig, så det kankse blir örebro med han och masse en stund? men hm, jag får fundera lite på saken.

men just nu:  lyssna hero of war - rise against och sola lite mera,                   ♥ / cecilia

Kommentarer
Postat av: tove

myyyys kväll vart det ju:D älskardej<3<3

2009-05-31 @ 09:58:47
URL: http://toves.blogg.se/
Postat av: sara

du skulle följt med elvis & anna och dom juuuuuuuuu !!!:O:O:O<33

2009-05-31 @ 20:19:39
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0