tillbaks.


nu är internet fullt fungerande och jag är tillbaks här på bloggen hellt full laddad! tänkte berätta lite vad som hänt under tiden jag vart borta.

onsdag 29/4- skolan och marknad med sandra älskling, på kvällen blev det grillning, vattenpipa o sånt hos björn.

torsdag 30/4-  valborg, skolan, sen kom brudarna hem till mig och vi fixade oss. tog bussen till skyllberg och var där nästan hela kvällen. riktigt mys. sara tove o sandra åkte med masse hem vid kanske 12? jag stannade och trodde skjuts skulle fixas ändå. men ickesanicke, ingen som var kvar hade skjuts. så vid 1 fick vi pallra oss hemmåt. från skyllberg mot askersund. långt,kallt,kålsvart och livsfarligt gick vi där på sidan om riksvägen som var full med långtradare och sånt. men vid halva vägen vågade jag inte mer. så jag ringde masse som vart kvällens räddare! han hämtade mig och körde hem mig till vicky. vart en kortis stund där hem och sängen vid ½3.

fredag 1/5- sara och sandra kom till mig vid halv 11. vi låg och stekte i underbara vädret hela dan. på kvällen fix och sen grillning hemma hos viktor. sen stack sara sandra o tove. så jag följde med hem till vicky. danne kom dit också. så elvira danne jag o viktor tog oss en runda runt stan. elvira åkte iväg med raggar bil och danne&viktor följde mig hem.,

lördag 2/5- städade lite och så, sen kom elvira och hämtade mig, åkte till vicky och solade med lite folk. tbx hem med henne o alex. gjorde tårtor städade lite mer och fixade allt. sen rullade det in folk. som ville fira mig, hihi :)   en riktigt trevlig kväll med bästa människorna. tusentackkkk.  sist kvar var johan o danne. vi kollade tv. sen drog johan och jag o daniel checkade lite mer film och sussade.                                 <3

söndag 3/5- blev att gå upp o duscha, sitta ute en stund innan danne åkte. när han åkt städade jag lite, somnade i soffan. vaknade o gjorde mat, somnade vid 7 på kvällen.

måndag 4/5- upp halv 11. och har sovit sen kl. 7?  hur trött måste jag inte varit? men nu är jag pigg och har packat upp lite väskor. men annars så har jag bara kollat tv hela dagen, taggat för att skolan börjar imorn igen. ikväll är det match på skyllbergsvallen kl. 7 om någon har lust och komma o kika :)

ngra bilder från lördag:






Kommentarer
Postat av: sandra

den sista bilden. fyfan!

2009-05-04 @ 21:14:02
URL: http://sannnnndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0