tisdag

tisdag och åter skolan, efter ett skönt ''lov''.  när jag kollade ut genom fönstret imorse så var vädret inge kul. regnigt och så! så det fick bli mjukisdress och slarvtofs. när jag kom till skolan så var det nationella i matte, helt bortglömt så det kändes rätt jobbigt. och ja.. inte gick det bra heller.  fy sjutsingen. jag tror jag gjorde 3 tal på hela provet? men rästen av dagen gick bra. nu har jag kommit hem från skolan. sitter bänkad framför the tyra banks show och äter lite körsbärstomater.

hela jag känner mig konstig, jag känner mig fett jobbig mot alla? horoskopet jag läste förut, tycks tyvärr inte stämma. där stod det minsann att jag mådde topp, skulle få igång kärleken idag och en massa andra braigt. men vi får väl se..- än är inte dagen slut :)  

nu är det minsann fotbollsträning som gäller. sen håller jag tummarna för en trevlig kväll! hörs senare  ♥ / ceciliah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0