torsdag

hallå alla läsare. statistiken steg igår såg jag, till och med fördubblades. jätte kul, tycker absolut ni ska följa den nu. heja mig! skoldagen var bra. en liten fjortis har sms:bråkat med mig. för roligt, snälla sluta tro att du är något, och sluta ta upp min dyrbara tid tack. :)          gick hem när vi slutade. mamma och jag åkte direkt upp på stan. gick till skoaffären där jag hittade ett par vita pumps, som skulle passa till skolavslutningen. lånade med mig dom hem för att prova till klänningen jag har köpt. är inte säker än, måste be sandra om en åsikt. men kanske.. gick in på letex där rean var igång. jag kunde inte hålla fingrarna borta såklart, ( även fast jag lovat mig själv att ta det lite lugnt med handlandet ) hittade ett par bleka jeans med dragkedjor nertill. något förstora men med min symaskin trollar vi dem perfekta på några minuter. en ljusblå blus och en grå bolero blev det också. och kan ni gissa priset?
alla tre för endast 120 kr,     120 kr :o fatta billigt.
så jag tycker absolut ni ska gå dit och kika, det finns en massa godbitar kvar om man bara tar sig lite tid och tittar. alltså, ett plagg för 50:- och tre för 120:- 

sedan gick jag och mamma till tutingen och åt en varsin foccacia med parmaskinka, pesto och mozarella. smarrigt!
hem och packade upp en massa väskor som jag har haft ståendes i mitt rum alltför länge. nu ska jag slänga i mig en sallad och sen blire nog en promenix i det fina vädret, kanske träffa danne en sväng. mobilen finns med 0768955522

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan cicci skärp dig nu ......

2009-05-20 @ 13:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0