back in sweden

åhhh,  äntligen tillbaks i sverige. väldigt skönt faktiskt. vi sitter i bilen, och har gjort i någon timme typ. vi landade på arlanda vid 12 någon gång, och nu är ju klockan kvart över 1. kommer jag vara trött imorgon elle? haha.   men frågan är om jag har sovmogon eller inte,  det är omöjligt att få svar på. såvida jag inte ringer och väcker lärarjörgen mitt i natten. men det skulle ju aldrig ske. haha! idag har vi :

käkat frukost & packat
gått promenad genom hyde park
besökt och fikat på harrods
åkt taxi
shoppat
ätit
åkt ännu mera taxí
flygit back to sweden


nu måste jag försöka sova lite, tror vi är tillbaks i askersund vid 3. och ifall jag nu inte har sovmorgon så måste jag gå upp klockan FEM. suck,    aja babblarn*  godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0