friday

just denna fredag var skolan toppen, jag kom till skolan hade frans&bryn-färgning och sedan.. slut på dagen. så speciellt jobbigt var det inte.  + att det känns så fräscht med ny färgade och nopprade ögonbryn. efter skolan så drog jag rebecca och johanna upp på stan. tog en lunchbuffé på kinamuren, så himla gott och efterlängtat! gick in på hm och köpte lite hårspännen och sånt. sa hejdå till brudarna och tog tåg&buss hemåt.

rosetthårspännen i två rosa nyanser, ett ''ramboband med rosett''   + ett par tofflor.

eftermiddagen/kvällen:
lukas hängde med hem, han kollade film och jag städade. sedan kom kalle också, mera film oh sedan fixade jag mig litegrann. har kollat lite idol, ätit mat o bara chillat. tog oss en promenad nyss innan dom åkte hem. klockan är typ halv 11 och jag tror det är dags för mig att lägga mig i sängen och kolla på en film. imorgon drar nog jag och mamma iväg på en ''mysförmiddag'' i örebro eller rättaresagt ikea.  men hinner informera innan ju.

godnatt, hoppas ni haft en bra fredag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0