igår/idag

sorry att jag inte har bloggat något igår och idag. men har verkligen haft fullt upp,

igår: skolan, sedan tog jag tåget till kumla, åt mat med mamma lovisa josefin och marie. sen skjutsade morfar mig till askersund för att jag var tvungen att hämta grejer. tillbaks till kumla där jag fixade mig hos m&m sedan åkte vi till min kusin ellen som fyllde år. åt lite tårta innan jag blev skjutsad till stationen. tog tåget till örebro där jag mötte upp rebecca linn daniella & matilda. vi köpte godis & biljetter och satte oss inne på bion och kollade på bröllops fotografen filmen var väl sådär, men jätte mýsigt att hitta på något med brudarna ♥!  jag alla gick åt varsit håll. jag tog tåget till kumla. på stationen träffade jag grabbarna grus som skulle till krogen, inte avundsjuk alls he he.  men jag gick mot jonte där det bjöds på födelsedagsfest.  kul att träffa massa folk. men alla drog rätt tidigt.  jag låg kvar på soffan och kollade när robin & jonas spelade cs. anneli ( gudmor ) kom hem  och sa att jag kunde sova där, så hon bäddade gästsängen och jag la mig direkt. somnade bums.

idag: vaknade upp och åt frukost hos nilssons. sedan kollade jag på simpsons med niklas o robin. sedan kom mamma, bästisarna fikade innan vi åkte hemåt. stannade på mc D innan vi åkte hem. jag fixade mig direkt. sedan åkte jag tove o lovisa till närlunda där vi kollade på älskade josefin när hon sjöng på höstkonserten. så duktig alltså! hem till mig o chilla. gick ut en snabbis men vände typ när de var så tråkigt. så nu är vi hemma här igen. vi ska strax sortera smink o sånt. haha! fan vilken rolig lördagskväll. hade så bra. bilder kmr imorgon.

 pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0