min måndag

började dagen med matte, som jag typ för första gången verkligen arbetade på. kämpade mig igenom massvis med tal. så ja.. en bra start på veckan. sedan engelska då vi kollade på en film, som var skit bra! och sist svenska där vi gick igenom massa skit inför vårt nya arbetsområde som är- sagor.  vi slutade vid halv tre, då gick jag och albonita till mcd för att äta lite. och rebecca jag tog nyttigaste mealen så du har inte vunnit! haha,   och sedan vare typ bara att vänta. vid 4 var det dags för möte inför modevisningen som jag ska gå. vi träffade alla andra som skulle vara med och gick igenom lite saker, skrev på typ ''kontrakt'' och sånt. sedan tpg och buss hemåt, var hemma vid sex då gjorde jag mockarutor, eller kärleksmums som jag tycker passar bättre. eftersom att namnet är mycket finare. hih, är klar nu. så ska faktiskt bädda ner mig i sängen. tänkte sova, såatt jag kommer upp tidigt imorgonbitti och kan fixa mig lite för ovanlighetens skull,  godnatt


receptet jag använde hittar du här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0