onsdag

skolan gick skit bra, hade hudvård första lektionen. regöring,mask och så. sedan sminkade vi oss. åt lite mat & hade musik. gick as bra där med, vi var ca 6-7 st bara. men alla skötte sig as bra och gjorde det dom skulle, jag o becca grabba varsinn mick och sjöng som bara den. nu vart petter/göran stolt över oss.

tog tåget hem, gjorde taccosallad & har nyligen duschat, haft inpackning och sådant, både i mitt hår och löshåret. så mycket fräschare nu.  resten av kvällen ska jag bara slappa. orkar faktiskt inget annat. tråkbloggning denna vecka alltså. ska försöka bättra mig. så imorgon åker minidatorn med till skolan.

och imorgon är det öppet hus på virginska skolan (min skola) så kom dit och kika. hälsa på mig i frisörsalarna. 17.00-20.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0