rubrik

usch vilken dag.. började med engelska vid 12, jag tjöt nästan för att jag var så dålig. man skulle skriva om rädsla och skit. och jag kan verkligen I N T E skriva på engelska! fan.   sedan så satte vi oss ner och åt god mat i skolan för första gången ever. konstigt när vi tog med oss egen. haha! iallafall, skit god kyckling sallad hade jag. mums. jag kommer verkligen vinna över becca  !!!!     sedan efter lunch var det svenska som gällde. men då hade vi inga datorer så vi fick sluta. jag tog tåget till hallsberg, och så kom mamma dit. vi gick inne på lindex ett tag innan vi drog hemåt. jag känner mig typ sjuk, så jag la mig på soffan och sov direkt.

 vaknade för en liten stund sedan, nu sitter jag o kollar på ullared och äter soppa som smakar äckligt. men skit samma. jag bara fokuserar på tävlingen.

ska strax duscha och sedan lägga mig o sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0