saturday

godmorgon, vaknade vid halv 12. gick upp och glodde på tv. har just ätit lite också.  nu funderar jag på en promendad, för det är faktiskt rätt fint väder ute. inatt drömde jag om att jag fäegade mörkbrunt hår. så jag tänkte att jag kanske borde göra en förändring. har ju länge funderat på askblont med olika bruna slingor. men då har det aldrig funnits tid i salongen i skolan. så jag tänkte leka lite här hemma. ska nog gå ner och köpa lite olika nyanser. sedan får vi se vad det blir.



och ja.. det hade ju inte varit några fel om man hade sett ut som lauren, världens snyggaste människa? ja!
och kolla håret. mums.

Kommentarer
Postat av: Malte

Jag instämmer, hon är fan sjukt snygg!

2009-12-15 @ 15:23:28
Postat av: Malte

Jag instämmer, hon är fan sjukt snygg!

2009-12-15 @ 15:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0