hooome!

äntligen så är vi hemma i sverige igen, resan har varit toppen. och jag kan ju lätt säga att det är mitt liv hitills coolaste resa. en massa upplevelser och minnen!

när vi kom hem till askersund idag så ringde jag brudarna direkt. dom kom på ca. 5 min, det blev kramkalas och snack till tusen + en promenad i den härliga vårsolen. sedan duschade jag  och åkte med mamma o lovisa till kumla. hälsade på mormor&morfar och våra saknade små lillasyrror ( hundarna ) sen kom robin och hämtade mig, vart hem till honom mysa en snabbis innan det var dags att hoppa in i bilen o åka iväg te moab, han skulle träna fotboll. jag tog en promenix runt kumla och sitter nu här hemma hos robin igen o väntar på att han ska träna klart. men träningen håller ju på till 11 + att dom ska duscha.    det är hundra år kvar juuuuuuu! men ska platta håret lite och göra klart allt inför skolan imorgon medans jag väntar.  

imorgon kommer jag hem till askersund och kan lägga in alla bilder och sånt.   puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0