tripp till mataffären

efter att ha varit här hemma, som jag nu kommer kalla det i veckan.. blev jag hungrig, kollade kylen men den ekade verkligen av tomhet, så drog på mig lite kläder och cyklade iväg till mataffären.

hade skrivit en inköpslista, men gud så svårt det var att hitta, ica maxi är ju hur stort som hellst och det är ju inte riktigt vad jag är van vid. det svåra var ju liksom att hitta dedär saker man aldrig kollar efter annars.. tex pesto, soltorkade tomater mm.  men efter att ha virrat runt ett bra tag så fanns allt på plats i korgen och jag kunde betala.

nu har jag lagat mat till morgondagen, såatt det är färdigt efter skolan. ska snart ta en dusch, såfort 2 ½ men är slut. är helt genom frusen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0