back to school

  att komma tillbaks till skolan idag kändes faktiskt inte så himla jobbigt. det var så sjukt roligt att träffa alla brudarna igen. alla var helt galna och vi hade as mycket att prata om och ta igen. ♥! stort hjärta på dom, för utan dom hade jag hoppat av skolan, det kan jag ju lova.  vi var ute på stan en sväng på rasten också. käkade lunch på labaguette,  (jag vet detdär med matschemat, men vafan vi var tvungna att fira haha) och sedan köpte jag en spetsbody från bikbok, sjukt snygg!  den plus dessa snygga grejer kommer bli hett i malaysia. inte alls långt kvar nu.

bussen hem, sopp-käk och sova. sedan har jag klippt lillasyster.  nu kollar jag på tv, ska snart skölja ur hårinpacknignen. sedan träna och plugga sista. imorn får jag skjuts till skolan, vilket känns as skönt.   herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0