bortslösad kväll

jag sitter här och verkligen tycker synd om mig själv!  jag hade sett fram emot fredag och helg, och så blir jag sjuk. så himla typiskt. och inte blir det bättre utav att man vet att alla ens vänner har massa kul, såsom tillexempel mysiskväll, krogen, fest..  jag skulle bli superlycklig om jag bara fick sällskap utav någon framför tvn. men jag antar att denna kväll blir ensam,  har ingen vidare lust att smitta någon heller, (ifall jag har magsjuka eller ngt? så många som har det har jag hört)

a iallafall, jag ska försöka gå en promenad, sedan lägga mig i ett bad eller så.. äta vitaminer och liknande. vill så gärna bli frisk tills imorgon-.  då är inte hela helgen bortslösad. hoppas på det bästa!
´
och nu kom mammas arbetskamrater hit också, dom ska tydligen ut ikväll. tillochmed hon har roligare än mig, shittttttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0