fredagsmys

efter skolan så blev det hemåt. bruttorna kom och vi körde på fredagsmys hela kvällen. eller ah egentligen var det mest fredagsmys för mig, jag satt och chillade framför let's dance medans tove oh josse satte in löshår på mig. alltså slingor med keratinwax. så ja nu är det alltså insatt.  rätt skönt men ovanligt långt. ska be någon i skolan klippa till det lite nästa vecka. men sålänge blir det nog bra.   sedan käkade vi brända pommes och bråkade lite haha.  vi fick även våra försenade julklappisar från josefin.  jag vart så himlans glad. skit fina grejjer! tusen tack♥  tänkte visa det imorgon bitti.  när tove hojjade hemåt så gick jag och josse och träffade mogge o jocke en sväng. sedan blev det hem igen, hon har nu åkt och jag ska packa lite grejer inför imorgon. och sedan försöka sova. en lång och spännande dag väntar imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0