nervööööst

jag nämde i något inlägg att jag skulle på gala, och för någon dag sedan så sa mamma att det är nu på lördag som det är dax. och jag är skit nervös! vill att allt ska vara perfekt. vill känna mig ''snygg'' och sådär. har letat i genom både min och toves garderob men hittar inte rätt klänning. det är ju lite sent att beställa något också.. så ja. jag vet inte hur det ska gå. måste leta imorgon på stan! någon som har tips på någon fin klänning?

tänkte berätta lite om vad det är för gala jag ska på på lördag. för det har jag ju faktiskt inte sagt?! det är alltså bilsportsgalan som jag ska på! haha, lite annorlunda men ja.. det ska faktiskt bli jäkligt kul. den är i örebro och jag ska dit med mamma, robin, anneli, jens, marcus + hans tjej, hans föräldrar och hm. massa kumla folk.

dagen börjar vi kl 2, då jag, mamma + hennes tjejkompisar har bokat en frisörsalong. vi ska där fixa håret och make upen. sedan drar vi hem till fam nilsson och äter mat. sätter sedan på oss kläder och skor och drar på förfest hos tomas o sari. och sen blir vi inskjutsade till örebro där vi alltså ska gå på galan.

HÄR kan ni kolla på lite mer om bilsportsgalan.


Kommentarer
Postat av: josefin

du kommer blir så snygg :D <3

2010-01-18 @ 18:05:06
URL: http://josefinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0