onsdag


skolan gick bra idag,  första lektionen vare frisörteknik. jag började ÄNTLIGEN på helhuvud, efter att ha legat en massa efter dom andra. har typ varit sjuk i massor. men nu är jag på g. sedan vare bild som gällde. skönaste läraren som hette branka haha!   sedan gick jag rebecca o matilda upp på stan. jag letade som en tok efter en klänning till galan. och till slut orkade jag inte leta mer utan jag tog en klänning som kändes ok. från bik bok, och priset gjorde den ännu mer värd. 99 kr.  guld. sedan tog jag bussen hemåt. mötte upp tove och vi gick och sökte sommarjobb.   sov litegran och sedan städade jag rummet. nu kollar jag på andra avenyn. och sedan blir det 150 situps, borsta tänderna och kolla lite film.

imorgon blir det sovmorgon till halv tio. härligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0