snabb grillkväll

åkte ut till harge en sväng med mamma för att hjälpa till med lite varor i receptionen. sedan kom tove jocke jocke och andreas ut.. vi satte oss vid vattnet och grillade. fick bli en snabbis eftersom myggen irriterade något så förskräckligt!  sedan hade vi ingen skjuts hem.  men som tur är så har vi fina vänner som ställer upp. guldstjärna till johan hailee som kom vid 12 tiden och hämta. nu är jag nyligen hemkommen och ska försöka sova.

imorgon börjar våran galna ''midsommarhelg'' på dagen solar jag, hjälper tove i kiosken om de behövs + sätta upp tält o fixa massa. sedan på kvällen kommer kumlagänget som alltid firar midsommar tillsammans med min familj, ett jädra ståhej vill jag säga.. flera dagar av party. uppdatrerar imorgonbitti. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0