fredag

gick på stan o kollade runt lite, sedan när jag var inne på kicks så frågade personalen ifall jag kunde tänka  mig att komma på eftermiddagen och sitta i skyltfönstret o bli sminkad. och ja varför inte. så jag gick dit vid tre tiden och fick somsagt bli sminkad i skyltfönstret. hahah! men det var kul. sen kom mamma och anneli. vi var inne på lindex o kikade lite. efter de skjutsade vi hem anneli och åkte vidare förbi mormor o morfar. som var nyhemkommna ifrån thailand. jag har nog aldrig sett brunare människor alltså (!!!) helt jäkla svarta var dom. så nu är man ännu mer sugen på malaysia.  åkte hem och fixade paket. sedan åkte jag lovisa o tove hem till josefin.  hade en jätte mysig tjejkväll och firade josefin. åt massa god mat, tårta, chips & godis. kollade tv och spelade spel. spelade även in en massa grejer o mixade med våra röster. hahaha ni ska få höra någon dag.
 vid 12 åkte vi hemåt-

tack för kvällen josefin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0