tisdag

tisdag och dags för skolan. jag var faktiskt ovanligt pigg imorse när jag skulle gå upp. jag taggade ordentligt med en mega frukost, kokta ägg, nybakta frallor, juice och hela köret. mums! det är något jag verkligen borde fortsätta med.

första lektionen vardet engelska som gällde, rätt rolig lektion faktiskt. i början av lektionen fick vi en varsin docka, ni vet sånna där som man har på handen, har glömt vad dom heter?! och sedan skulle var och en berätta lite om vad man gjort på lovet, på engelska då. rolig ideé som vår lärare anna kommit på tycker jag. sedan letade vi lite recept till ett arbete.

nathalie rebecca and me med söta dockisorna

sedan vare matte, och efter det idrott. jag min klant trodde det var måndag så glömde idrottskläder :(  sista lektionen var svenska och sedan var dagen slut.

då tog jag tåget till kumla. gick hem till robin för att vänta på honom. (han var på marieberg me martin
) men efter typ två timmar så vare dags för mig att åka in te örebro igen. så blev inget snack med han inte. precis när mamma hämtade mig så kom han, så fick ta en puss och sedan springa ut i bilen haha. 

åkte in till öre med mamma o lillasyster för att ta den sista hepatit- A sprutan. vill verkligen inte få någon sjukdom nere i malaysia. nu är jag hemma igen. har precis gjort lite handvård och massage på henne. + målat naglarna. nu ska jag duscha och hoppa ner i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0