torsdag

sista praktikdagen.. soooo sad! nej men det har verkligen varit toppen. tvättade o fönade en dam idag med,  samma som i tisdags. som tack fick jag en jätte söt hjärt-berlock som man kan sätta på ett armband tex. av praktikplatsen fick jag schampo+balsam och en flaska silkesdroppar.   plus att dom slingade min utväxt idag. så himla schyst!   sa hejdå vid 4.

 då kom robin och hämtade mig. vi åkte hem till honom o fixade lite grejer. sedan hem till mig, hyrde lite filmer o så. som vi kollar på nu.  imorgon bär det iväg till malaysia. ska nog hinna blogga imorgon bitti ska ni se. måste ju faktiskt säga adjö ordentligt. men ska kolla klart o sedan sova. gonatt


Kommentarer
Postat av: tilda

coola bilder + på max haha

2010-04-10 @ 18:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0