ber om ursäkt alla!

haha måste be alla som råkat ut för min ilska denna måndag om ursäkt. har varit på världens kassaste humör. och jag vet inte änns vad det beror på?   och inte nog med det. självklart ska det vara en superlång dag inne i örebro o skolan då.. precis den dagen man vill hem som mest. åkte från askersund vid 07.20 och kom hem runt 17.30 helt sjuka tider.  iallafall, när jag kom hem la jag mig på soffan. har sedan gjort min pappa glad genom att klippa gräset. nu bloggar jag ikapp lite, och ska snart slå på dennis. dendär tecknade serien man kollade på som liten ni vet? och sedan sova. imorgon väntar en förhoppningsvis mycket bättre dag. 

och åter igen FÖRLÅT ALLA MINA UNDERBARA VÄNNER. SOM ICKE SKA BEHÖVA VARA MED OM DETTA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0