gäsp*

godmorgon, hoppas alla är piggare än vad jag är just nu,. annars tycker jag synd om er. för jag är totalt slut. haha! har tagit en morgon dusch men inte hjälpte det till med tillvaknandet heller. har sprungit  runt som en tok nu på morgonen och städat / packat ihop alla mina saker. kommer ju inte hit efter skolan idag. buhu..    nej men nu är allt (nästan) klart iallafall. ska nog somna om  i 45 minuter innan jag beger mig till bussen.

idag har vi nog världens bästa skoldag! endast egenhårvård hela dagen. där får vi typ tvätta, klippa, fixa, styla håret på varandra hur mycket vi vill ända tills vi slutar. precis vad jag behöver en dag som denna, då man inte orkar göra något i hårväg på sig själv. ska nog även ta med sminket till skolan, oh strunta i det hemma.

efter skolan, ska jag möta upp josefin vid bussen, sedan ska vi upp på stan och kika runt lite.  vid 16.20 tar vi bussen till karlstad. ska hälsa på min lillasyster som precis flyttat dit, ska även se till att träffa bästavän!   det ska bli så himla mysigt. ser verkligen fram emot denhär kvällen.   imorn går vi nog på stan i karlstad innan vi tar buss el. tåg hem igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tanks!, can be good to know..)

2010-09-03 @ 07:41:26
URL: http://miaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0