karlstads tripp

efter skolan mötte jag upp josefin vid stationen, vi gick  upp och köpte lite inflyttnignspresenter till lovisa. sedan stressade iväg o hoppade på bussen till karlstad. bussen var helt smockad! så fick sitta och trängas brevid en farbror. samtidigt som jag skulle försöka äta medtagen mc donald's mat. haha lyckat..

kom fram till karlstad och möttes av min älskade syster. kram kalas, sedan gick vi till wayne's coffee där lovisa bjöd på fika. sedan traskade vi vidare hem till lovans lägenhet. AS FIN! är skit stolt och jätte glad för min syrras skull. där kommer hon få det bra.

på kvällen lagade vi lite mat och kollade på sverige-ungern. somnade dock två minuter innan matchen var slut typ,. så vid tio-tiden låg jag som däckad i syrrans säng medans de fortsatte med att roa sig.  helt slut var jag! tror inte jag somnat så tidigt en fredagskväll sedan jag typ gick i sexan? haha.

på lördagsmorgonen var jag uppe tidigt, duschade, fixade mig och gick till ett närliggande bageri och köpte lite nybakt bröd.  vi åt tillsammans och var redo för en dag på stan. men då sätter syskonkärleken igång och vi börjar bråka. så jag (skitförbannad) går själv upp på stan i karlstad, kollar runt i ett par affärer men bestämmer mig sedan för att dra hem. som tur var så skulle tove och hennes familj precis åka hem till askersund så fick skjuts av dom. men innan det blev det en fika.


fast vi bråkar, stup i kvart. så älskar jag dig mer än någonting annat. du är den bästa systern ♥

duktigt va? jo jag är så himla snälllllllll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0