lördag

när jag kom hem från karlstad tog jag en långdusch, sov en stund och sedan började jag fixa mig.  vid fem tiden åkte jag med mamma och pappa iväg till kumla för en kräftskiva hemma hos...  robin u know. haha! som tur var så var alla utom den killen hemma, så middagen blev inte sabbad. snackade med jonte o gänget, som det var tusen år sedan jag träffade, lekte lite med småkusinerna och senare kom erica, nellie och hanna. vi blev upphämtade utav chrille. vidare till hällabrottet o mattias place. blev en chill kväll där med lite folk.  vid 12-1? åkte jag o ercan till kumla. där eric villan o brånn kom med taxin. så erica villan och brånn tog sällskap hem till sig och jag hängde med eric hem för lite film tittande. blev en bra avslutning på kvällen, för vi hade faktiskt jäkligt kul!  senare hämtade mina päron mig med taxi o vi åkte hem och sussade.


dessa är visst de ända bilderna jag tog under kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0