torsdag eftermiddag/kväll

uhh. ligger på soffan och kollar på seriepremiären av ''välkommen hem''  efter skolan idag så gick vi brudar upp på stan. satte oss på ett fik inne på krämaren, käkade lite och så.  skönt med alla skratt, skämt och prat! senare tog jag och erica bussen hem till kumla. jag cyklade hem hit och har inte gjort ett skit sedan dess.  fan skolan tar verkligen slut på all ork i kroppen.

nu ska jag städa upp lite här, imorgon flyttar jag ju faktiskt härifrån. och jag vill ju inte att mormor&morfar ska få en chock när de kommer hem. för det är verkligen inte vackert härhemma. haha,  dax att börja. ska försöka somna tidigt.  hörs imorgon bitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0