19 / 20 mars

lördag: vaknade rätt sent, mötte upp sarah o louise för att kika i lite kines butiker. sedan gick vi hem och somnade, skulle ladda om för att åka på någon stor universitets fest. men jag sov alldeles för länge och vaknade helt off. orkade verkligen inte ta mig ur sängen så.. stannade hemma.

söndag: vaknade pigg som attans. jag och sara tog kartan och traskade iväg mot en stor marknad, vi blivit tipsade om av miguel och nagore. jätte fint väder, och en väldigt intressant marknad! med både gamla och nya prylar. när vi var klara så gick vi hem, tog av oss sminket och satte oss i en närliggande park för att sola lite. sedan gick vi hem och fixade oss lite för att sedan möta upp sarah o louise för lite sushi på kvällen. och åh så sjukt gott var det!



jag påväg hem från marknaden, och som ni ser så har jag råkat köpa ett smyckesskrin i trä. hur ska jag få med mig detta hem hade jag tänkt?

gijons fotbollsarena eller vad det heter

mina sushibitar, det var så gott att vi beställde in mer. åt sammanlagt 20 bitar.


Kommentarer
Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

fin blogg :)

2011-05-02 @ 22:07:59
URL: http://fukami.blogg.se/
Postat av: Mikael

Hej, skulle verkligen behöva lite hjälp från dig. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram

2012-05-30 @ 08:54:58
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0