23 mars

var på praktiken hela förmiddagen. sedan fick jag ledigt efter siestan eftersom att sheila och pablo (dom som sarah och louise bor hos) skulle åka till något shoppingcenter i oviedo. och frågade ifall vi ville med. så vid tre tog vi bilen dit. jag sarah louise pablo och sheila. vi började med ett besök på IKEA som fanns där. åh vilken hem längan jag fick! allt stod på svenska, det fanns knäckebröd, kaviar, sill, lingonsylt och massa såntdär som bara känns så svenskt. vi vart ju även tvungna att äta där. jag tog köttbullar m lingonsylt och gräddsås. och som jag längtat.. har aldrig njutit så mycket av en ikeamåltid förut tror jag, haha! mätta o belåtna gick vi in på köpcentret och spenderade lite. vid åtta-tiden åkte vi hemåt igen.


sarah och jag utanför ikea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0