22/4

skolan numera är ju bara för underbart rolig, det går inte att beskriva! bästizzzz är bäst <3 efter skolan gick jag hem, hade precis somnat i fotöljen när farmor knackar på dörren. mamma kom precis hem från jobbet också, vi 3 åkte ner på stan, in till optikern eftersom att mamma och jag fått i uppdrag att välja glajjor till farmor. efter många om och men hittade vi ett par riktigt fräsiga bågar. - ett par svarta!    så då gick vi och tog en fika på tutingen. åkte hem och packade, följde med farmor hem. där bytte jag om till träningsställ och åt lite mat. blev skjutsad till åsbrohallen, där vi hade träning ute på GRÄS, för första gången på säsongen, väldigt dålig plan men ändå hundra gånger bättre än grus.. efter träningen kom f&f o hämtade mig. vi kollade lite på tv och åt. sen kom pappa och hämtade mig. duschat och så, nu ska jag kolla på några sunes jul avsnitt på youtube. sen sussa! måste bara tillägga att mamma o dom har tjatat på mig i veckor nu.. vad vill du ha när du fyller år? och jag kan aldrig svara på frågan. jag har tänkt och tänkt men kommer inte på något jag vill ha eller behöver.. dom tjatar: dator, ny mobil, tv bla bla bla.. men jag känner inte att jag är i behov av något. så imorn blire nog knappast några packet på sängen. pengarpengarpengar. kanska fantasilöst men, det ända och bästa!  hoppas på en rejäl hacka nurå!


NI VET ATT JAG FYLLER OM CA. 40 MIN VAAAAAAAAAAAAAH?  nanananna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0