helg

åh äntligen helg solen skiner och fåglarna kvittrar. haha kan det bli bättre? ne jag tror nästan inte det. hade konsthistorieprovet idag. riktigt svårt ( om man inte hade vart påläst ) men det var jag som tur var. så det gick nog rätt bra tror jag.  efter skolan hämtade mamma mig, vi åkte fram på stan för att köpa färg till väggarna som somsagt ska målas om. på strandmans hade de inte guldfärg hemma. så vi åkte vidare till bergkvists. ingen där heller, till någon mer affär, där dom självklart inte heller hade den hemma. men så ringer de från standmans och säger att de visst hade färgen hemma. sickken tur! så nu kommer målaren på måndag. great! köpte med fika hem och satte mig på altanen med mamma och mumsade. sen in och packa ner allt i lådor. nu är hela rummet tomt på grejer, endast datorn kvar. men den får bli nerpackad sent på söndagkväll. haha, nu ska jag sola lite, sätta upp håret o fixa lite. får se vad som händer ikväll.

hör av er? 0768955522     ♥ /cec

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0