måndag

sista dagen på lovet. calle väckte mig vid ett. vi åt frukost och kollade på livet enligt rosa. nu ligger han i min säng och kollar på film. jag ska börja städa, och sen blire plugg för hela slanten. kan inte sluta skratta åt gårdagen, fett kul. nästa helg är ju så efterlängtat nu.

hela dagen har jag ägnat åt att städa i mitt garderobsrum. jag har börjat skruva ner lite krokar och sånt på väggarna, ska snart packa ner allt i lådor och bära ut dem, ju snabbare det går, desto snabbare kan målarn komma hit och painta om hela rummet. tänkte ha guldiga väggar och sen massa svarta och vita lådor, detaljer och sånt. tror det kommer bli rätt bra! och om jag skyndar mig på så blir allt klart inom 2 veckor. och då äre lite fräsht när kumlagänget kmr hit o festar. och även den 2:a när tove och jag troligtvis ska ha vår gemensamma födelsedagstjejfest här.  hoppas hoppas hoppas.

jag har även hunnit med att fixa designen här på bloggen. som ni kanske lagt märket till?! faktiskt rätt nöjd med resultatet, - iaf om man jämför med tidigare. tack till sara för tipset om hur jag skulle fixa headern. du är GREAT. nu måste jag plugga konsthistoria eftersom att jag har prov imorn.

och ojojoj. imorn ska vi ta kortet till sydnärkes katalogen med alla nior som slutar. vårt tema är alltså nördar. så vi får se om jag kan luska fram ngn lite rolig outfit.  även om det säkert bara är jag som kommit ihåg att ta med kläder o sånt tills imorn. men vi får väl se imorn, :)                     ♥ / ceciliah

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha du är för bäst cicii :D<3<3



BTW: det ä match kl 8 på morgonen på lördagen :O:O:O så vi får dra till kumla på lördagkvällen ist:Phihi<3<3<3

2009-04-13 @ 20:35:37
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0